9 תשובות
גן עדן
שואל השאלה:
מבחינת הדמוקרטיה
מזעזע זה עוד מחמאה 3>
גרוע.. אבל באשמת האזרחים ספציפים שרוצים דם ברחבות ומלחמת אחים ואנרכיסטים שמתנהגים באלימות וחוסמים כבישים ומרביצים ומסיתים ומפזרים שנאה ומפלגים ומרביצים עם דגלים ומנופפים בדגלי מחבלים רגע לאחר פיגוע ובכך מראים הזדהות עם המחבל.
אני אישית שמה קצוץ על המצב הקיים ולא נותנת במה למי שמתנהג פסול!
אבל הכל בידי האזרחים. מה שכן מפריע לי זה הטרור המוסלמי בארץ.
מפחיד ברמדאן עכשיו.. מקווה שיגמר בשלום בלי הרבה פיגועים כמו כל שנה.
מרגיש שאנחנו בדרך למלחמת אחים .
מקווה שהדבר לא יהיה , וביחד כעם נמנע זאת בהקדם.
חרא וזהו
התקיימות נבואות נביאי ישראל.
הכל מתקיים אחד לאחד.
הכל עניין של זמן עד שהמשיח מגיע.
אנונימי
שימשיך ככה, האנשים שתומכים בממשלה הזו ישלמו ביוקר.
סבבה סהכ