11 תשובות
בגלל הwillow project
שואל השאלה:
מה זה?
אנונימית
פרויקט של קידוח נפט מהמדרון הצפוני של אלסקה והשטח הזה מכיל בערך 600 מיליון חביות של נפט
זה פרוייקט מזעזע שיוצא לפעול ב2027 וישחרר כמה מאות מיליונים של טונות של שמנים ועוד כל מיני חומרים מזהמים לאנטארקטיקה ויהרוג שם את כל החיות ויגרום לזיהום ענקי שלא רק יהרוג את כל החיות הוא יהרוג גם אותנו וכל זה בשביל כסף
וכבר 3 וחצי מיליון אנשים חתמו על העצומה נגד זה והוא עדיין חתם על החוזה של הפרוייקט הזה
פשוט צריך לקוות שבבחירות הבאות לנשיא יבחר מישהו אחר שיבטל את הפרוייקט
שואל השאלה:
אה
אנונימית
שואל השאלה:
אז איך אנשים מרשים לו לעשות את זה זה יפגע בכל העולם לא רק בו
אנונימית
^ כן אבל הוא מטומטם אנשים לא מרשים לו כולם כועסים עליו עכשיו
בגלל שזה מזהם את הסביבה, וזה יכול לגרום לדליפות גז שיכולות גם להיות מסוכנות לסביבה
שואל השאלה:
תודה לכולם❤
אנונימית
עשו עצומה (שקיבלה יותר מ3 מיליון חתימות) אבל לאנשים אין ממש מה לעשות