התחברות הרשמה

גם אצלכם הלוגו של סטיפס עכשיו הוא כמו הזה של רדיט?

21 במרץ 2023, 23:17
redditלוגוסטיפס נועררשתות חברתיותרדיט    
4 תשובות
לא
c
calba
שואל השאלה:
לא יודעת מה עובר על הזה שלי זה מקרה לי את הלוגו של רדיט
ז
זאתי22
לא
א
אנימאגניבה
שואל השאלה:
אף פעם לא הורדתי רדיט גם ככה
ז
זאתי22
באותו הנושא:
אם ימציאו קולקציית בגדים בצבעים של סטיפס עם הלוגו של סטיפס אתם תקנו?
מה הייתם משנים בסטיפס כדי להפוך את הקהילה הזו לרדיט?
נכון שבסטיפס צריך שיהיה הגב לתגובות(כמו ברדיט,אינסטגרם פייסבוק וכו')?
עריכה: **לא רדיט!!!!*** יש סטיפס אמריקאי או בריטי?
מה ההבדל העיקרי בין סטיפס,fxp ורדיט?
זה רק אני או שיש דימיון בין הלוגו של שיין ללוגו של סטיפס?
למה יש אנשים שמעדיפים רדיט על סטיפס?
רדיט (Reddit) זה כאילו סטיפס של אמריקה?
מה יותר טוב סטיפס או רדיט ולמה?
האם סטיפס זה האתר רדיט(Reddit) של הישראלים?
רדיט זה הסטיפס ששל חו"ל?