6 תשובות
שואל השאלה:
שלוש שעות הזום הזה שעושים בקבוצה של 6?
אתן זוכרות אולי מה עושים בזה ויכולות להגיד לי?
מה עושים בזום איזה שאלות שואלים(לא במבחנים)
שלוש שעות הזום הזה שעושים בקבוצה של 6?
אתן זוכרות אולי מה עושים בזה ויכולות להגיד לי?
מה עושים בזום איזה שאלות שואלים(לא במבחנים)
לקח לי חמש שעות
זה בערך שעתיים של מבחנים כאלה ושעתיים שלוש זום
זה בערך שעתיים של מבחנים כאלה ושעתיים שלוש זום
שואל השאלה:
למה אבל זה כל כך הרבה זמןן שיאוו אני אתחרפן בצו ראשון לא לקח ככה הרבה זמן
^תודהה!!!
למה אבל זה כל כך הרבה זמןן שיאוו אני אתחרפן בצו ראשון לא לקח ככה הרבה זמן
^תודהה!!!
שואל השאלה:
מהה על מה ולמה שמונה שעותת
מהה על מה ולמה שמונה שעותת
לא עשיתי עדיין
אבל אמרו לי שלקח 8 שעות בערך
אבל אמרו לי שלקח 8 שעות בערך
כן הזום הזה שלוש שעות בערך ארבע מקסימום
כאילו יום המאה אמור להיגמר נראלי גג עד חמש שש לא יותר
בזום מכירים אחד את השני בהתחלה
ואז מחלקים לקבוצות קטנות ועושים משימה ובסוף כל הקבוצה עושה משימה ביחד
אחר כך את צריכה להעביר לבד מצגת שתקבלי כדי לבחון את יכולות הדיבור שלך מול קהל
ואז יש סימולציה אישית שבעצם את לבד עם המדריכה והיא בודקת את יחסי האנוש שלך, נכנסת לקטע משחק כזה נגיד שהיא ילדה בטיול שנתי שרבה עם חברה שלה ואת המחנכת ואין אופציה שהיא תחזור הביתה למרות שהיא רוצה אז את חייבת לחשוב על פתרון וזה
כאילו יום המאה אמור להיגמר נראלי גג עד חמש שש לא יותר
בזום מכירים אחד את השני בהתחלה
ואז מחלקים לקבוצות קטנות ועושים משימה ובסוף כל הקבוצה עושה משימה ביחד
אחר כך את צריכה להעביר לבד מצגת שתקבלי כדי לבחון את יכולות הדיבור שלך מול קהל
ואז יש סימולציה אישית שבעצם את לבד עם המדריכה והיא בודקת את יחסי האנוש שלך, נכנסת לקטע משחק כזה נגיד שהיא ילדה בטיול שנתי שרבה עם חברה שלה ואת המחנכת ואין אופציה שהיא תחזור הביתה למרות שהיא רוצה אז את חייבת לחשוב על פתרון וזה
באותו הנושא: