4 תשובות
פחות לפי דעתי.
לפי דעתי כדאי לבוא עם לבוש מכובד ופחות "רחובי" כדי להיראות רציניים.
לא מתאים.
שואל השאלה:
אוקיי, אז אוותר על השורט חחח. תודה
אוקיי, אז אוותר על השורט חחח. תודה
אנונימית