6 תשובות
לגמרי, בג"ץ הכי מגזימים.
הולכים עם דגלים סתם בשביל שיראו במצלמות.
אנונימית
אני הולכת עם דגל כדי "בטעות" לתקוע לאח שלי מקל בראש
הם מקבלים שם את הדגלים שנקנו בכסף של האירופאים
אף אחד לא משלם לנו על זה
אז עם מה הם ילכו? עם דילדו?