7 תשובות
ביחס למדינות ימניות - כן.
שמאלניות - לא.
אנונימי
גבוהים*
אנונימי
לא
אנונימי
גבוהים ביחס למדינות
המיסים בארץ מאוד גבוהים בארצות הברית מי שיש לו דירה בתל אביב יכול לקנות וילה רק בגלל מיסים
^היצע וביקוש. ארה"ב היא לא אזור נכון להשוואה - יש אזורים ריכוזיים יותר (כמו sf ומנהטן) - שיקרים משמעותית מת"א(למטר רבוע), וברוב מדינות, מחיר חציוני של בית באזור טוב סב סביב ה3 מיליון ש"ח (המשוגעים עם הוילות קונים בהרבה יותר [ראיתי אחוזה משפחתית יפה ב10 מליון ש"ח, לאחרונה]).
אנונימי
תכנית לא בדיוק
בארצות כמו ארצות הברית יש מיסים נמוכים יותר אבל אתה רואה שדברים כמו בריאות וזה עולים יותר בגלל שאין מיסים שמממנים את זה