4 תשובות
כן.
אנונימית
זה לא נכון
אם מישהו חסם אותך הדבר היחיד שיקרה זה שהוא לא יראה את הצאט שלכם
שום דבר לא נמחק ואתה עדיין תמשיך לראות הכל הוא פשוט לא יענה כי הוא לא רואה את זה
אם מישהו חסם אותך הדבר היחיד שיקרה זה שהוא לא יראה את הצאט שלכם
שום דבר לא נמחק ואתה עדיין תמשיך לראות הכל הוא פשוט לא יענה כי הוא לא רואה את זה
שואל השאלה:
אז זה אומר שהצאט שלי ושלו ימחק מהצאטים נכון?
אז זה אומר שהצאט שלי ושלו ימחק מהצאטים נכון?
אנונימי
אתה בכללי לא תראה את המשתמש
באותו הנושא: