2 תשובות
כל סיטואציה שונה לכן אין חוק אחד שיכול להתאים לכל מצב שבו תהיי, אבל לנסות להביע את העובדה שהרגשות של האדם איתו את מדברת הם תקפים, ושאת תהיי בשבילם שם לכל דבר שיצטרכו. את תמיד יכולה לשאול מה הם מעדיפים גם, יש אנשים שירצו חיבוק, יש אנשים שירצו רק לפרוק בלי לקבל עצות. לשאול לא יזיק לדעתי.
שואל השאלה:
בסדר אבל איך אני תומכת מה לומר
אנונימית