התחברות
הרשמה
תמצית אפייה בטעם וניל זה תמצית וניל או שזה לא אותו דבר?
20 במרץ 2023, 16:05
אפייה
3 תשובות
אותו דבר
ת
תחזיקי חזק בסיבוב
אותו דבר
י
יונתןיונהוולך
אני חושבת שכן
ה
היי_?
באותו הנושא:
תמצית אפייה בטעם וניל ותמצית וניל זה אותו דבר?
זה בסדר לשים במקום תמצית וניל, תמצית אפייה?
אפשר להחליף תמצית וניל בתמצית אפייה בטעם וניל
תמצית וניל לתמצית אפייה בטעם וניל זה אותו דבר?
תנו מתכון פנקייק בלי סוכר וניל תמצית וניל ואבקת אפייה
אני רוצה להכין פנקייקים ורשום במתכון תמצית וניל ויש לי רק תמצית אפייה בטעם וניל, אפשר להשתמש בזה במקום או שלא?
תמצית אפייה בטעם וניל ותמצית וניל זה אותו הדבר? דחוףף
זה משנה אם אני שמה תמצית וניל במקום תמצית רום
תמצית אפייה בטעם וניל זה עובד אותו דבר כמו תמצית וניל? (לוופל בלגי)
תמצית אפייה בטעם וניל ותמית וניל זה אותו דבר?
אני וחברה שלי מכינות קפקייקס מה יקרה עם נשים במקום תמצית וניל תמצית אפייה בטעם וניל?