התחברות
הרשמה
הגיוני שאני לא סובל את השפה האנגלית ומבטא אמריקאי?
20 במרץ 2023, 14:12
מבטא
דיבור
ארה"ב
בריטים
אמריקה
3 תשובות
הגיוני מאוד
N
Nani:)
זכותך:)
ק
קופה אבל יפה
מבטא אמריקאי הוא מעצבן, אבל המבטאים הבריטים הם מאד יפים
א
איראן דונט שוט
באותו הנושא:
הגיוני שאני ממש עצבני על זה שאנגלית היא לא שפת האם שלי?
הגיוני שאני עולה לח' וכבר אמרו לי שאני ניגשת ל7 יחל אנגלית?
זה הגיוני שאני ממש סובל שאני כותב?
הגיוני שאני שומעת יוטברים מרוסיה ומספרד ואני לא יודעת את השפה
זה הגיוני שאני מדברת שפה שנייה שלי יותר טוב משפת אם שלי ?
זה הגיוני שאני בן 13 וסובל ממגרנה?
תגידו זה הגיוני שכל הכיתה ואפילו השכבה שונאת אותי רק בגלל שאני רוסיה ודוברת את השפה?
הגיוני שאני קוראת בעברית הרבה יותר מהר מאנגלית, למרות שאני מבינה באופן שוטף אנגלית?
הגיוני שאני סובל מדיכאון ואין לי כוח לעבוד כל יום?
הגיוני להגיד שאני חושבת שטיקטוק אשכרה שיפר את האנגלית שלי?
מספר המילים בשפה האנגלית - כמה מילים יש בשפה האנגלית?