10 תשובות
במקסימו אפשר לבקש לעשות במרפאה שלך, שזה מה שהרוב עושים ומה שהכי מומלץ פשוט להביא מהבית למרפאה
ואז תעלי את המסמכים לאתר
תבקשי מהם
או שתשתי המון
שואל השאלה:
ביקשתי החיילת פשוט אמרה לי לחכות עד שיצא ולא ללכת בינתיים לעשות משהו אחר ומה הקטע זה סתם בזבוז זמן..
אנונימית
שואל השאלה:
שתיתי מלא כואבת לי ממש הבטן
אנונימית
אין לך מה להיות בלחץ אבל אם את רוצה את יכולה להגיד שאת במחזור ואז ישחררו אותך(כי השתן לא יצא תקין) ואז תוכלי לעשות דרך הקופת חולים :)
תגידי להם שאת לא מצליחה ואז תעשי בבית ורק תשלחי להם טפסים אבל כנראה שתצטרכי לחזור לשם לסיכום
^נכון גם רעיון טוב תגידי שאת במחזור
כן עזבי הם מפגרים אל תחפשי היגיון
חכי עוד אין מה לעשות
או שתגידי לה שוב מה הבעיה שתעלי את הטופס לאתר אחרי שתעשי את הבדיקה בבית
שואל השאלה:
שאלתי אם אפשר בינתיים ללכת לעמדה אחרת לבדיקות האחרות והיא אמרה לא תחכי עד שיצא
אנונימית
תגידי לה שוב תתעקשי תגידי לה שאת לא מצליחה וזה מלחיץ אותך ככה ושאת תעלי את הטפסים לאתר אחרי שתעשי בבית אבל כנראה שיגידו לך לחזור לשם שוב מזהירה מראש
שואל השאלה:
לא אכפת לי לחזור לשם. אני פשוט אין לי כוח לבזבז תזמן כרגע שיכולתי להכנס לעמדות אחרות ולסיים יותר מהר מה הקטע שסתם אחכה שעה
אנונימית
תשתי מים
ויש ביוטיוב מנגינות מרגיעות שאמורות לעזור לפיפי לצאת
בהצלחה