4 תשובות
אין ממה להיות בלחץ
את תפגשי שם דיאטנית ותבנו תפריט ביחד
את תפגשי שם דיאטנית ותבנו תפריט ביחד
תהיי פתוחה אליה ותתני להם לעזור לך, מאחלת לך בהצלחה!! :)
אנונימי
לדבר איתו כיאילו הוא חברה שלך תהי פתוחה יהיה לך יותר קל אל תיבהלי בהצלחה
לנסות להירגע, תזכרי שזה לטובתך בסופו של דבר.
ובהצלחה:)
ובהצלחה:)
באותו הנושא: