תשובה אחת
חח לא הייתי בונה על זה בכלל
קודם כל זאת בגרות בעל פה כמו שאתה יודע.. טיפה יותר טריקי ונגיד וזה אחלה אבל יש כמה עותקים.. סביר להניח שלא תיבחן באותה בחינה כמו זה שאיתך באותו חדר