24 תשובות
לא מומלץ בכיתה י ומעלה בכלל.
תקשיבי להורים שלך
עשית כבר את המגן זה סתם כאב ראש מיותר לכיתה יא
עשית כבר את המגן זה סתם כאב ראש מיותר לכיתה יא
לא
אבל תתעקש איתם עד שהם יסכימו
תמרוד בהורים לא בבית ספר
אבל תתעקש איתם עד שהם יסכימו
תמרוד בהורים לא בבית ספר
לדעתי הם די צודקים, רק במקרה ממש חריג שאתה עובר חרם או משהו בסנגון אז כן יש מכ לעשות אבל אם זה סתם עניין של נוחות גם לא יקבלו אותך לבית ספר אחר כי זה מאוחר מדי
למה אתה רוצה לעבור? מהתיכון ומעלה ממש עדיף שלא.
שואל השאלה:
כי אני בבית ספר דתי רק בנים
כי אני בבית ספר דתי רק בנים
אנונימי
שואל השאלה:
ונמאס לי כי אני אפילו לא מכיר בנות
ונמאס לי כי אני אפילו לא מכיר בנות
אנונימי
אתה באמת מעדיף לעבור את כל הכאב ראש הזה שהיה לך בכיתה י רק בכיתה יא בזמן שיש לך עוד המון דברים על הראש רק בשביל בנות?
שואל השאלה:
למה מה מורידים כיתה?
למה מה מורידים כיתה?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני יא
אבל אני יא
אנונימי
שואל השאלה:
וגם אני רוצה לסיים בגרות מלאה
וגם אני רוצה לסיים בגרות מלאה
אנונימי
לא מורידים כיתה
עושים לך את המגן שוב פעם
עושים לך את המגן שוב פעם
שואל השאלה:
איח לי הרבה חברים כי גם בקושי זה שלום שלום
איח לי הרבה חברים כי גם בקושי זה שלום שלום
אנונימי
שואל השאלה:
בכל מקרה המגן שלי נמוך
בכל מקרה המגן שלי נמוך
אנונימי
תוסיף את המגן לכל שאר המבחנים שיהיו לך במהלך השנה
הלחץ בכיתה יא מזעזע
הלחץ בכיתה יא מזעזע
שואל השאלה:
אוף מבאס רצח
אוף מבאס רצח
אנונימי
שואל השאלה:
זה אומר שלא יהיו לי ידידות אה כי לא תכננתי להתגייס גם
זה אומר שלא יהיו לי ידידות אה כי לא תכננתי להתגייס גם
אנונימי
יש חיים מעבר לצבא ולבית הספר
שואל השאלה:
מה אם בקושי יש לי חברים אז איך אני יצא לברים. וזה
מה אם בקושי יש לי חברים אז איך אני יצא לברים. וזה
אנונימי
תלך לבני עקיבא
מה נזכרתה באמצע יא? מבחנים, מתכונות ובגרויות עובדים שונה בבתי ספר שונים ולכן לא מומלץ לעבור אלה אם כן אתה רוצה תסבוכת אחת גדולה.
נשאר לך עוד שנה וקצת וחלק גדול מיב בכלל לא מגיעים, מקסימום תכיר אנשים מחוץ לבית הספר.
נשאר לך עוד שנה וקצת וחלק גדול מיב בכלל לא מגיעים, מקסימום תכיר אנשים מחוץ לבית הספר.
אנונימי
לדעתי תנסה לעקוף את ההורים שלך ותכיר חברים כזה מהאינטרנט או משהו או שתלך לעבוד ותכיר אנשים או צופים וכאלה או מכון כושר ואז תכיר שם בחדר כושר יקבלו אותך ממש טוב ובבית הספר תנסה לשרוד זה קשה נכון אבל לצערי הרב לעבור ביא זה מסובך מדי
השנה אתה יא?
אנונימית
שואל השאלה:
כן עוד רגע מסיים^
כן עוד רגע מסיים^
אנונימי
באותו הנושא: