4 תשובות
עם הזמן את תראי שזה יהיה פחות כואב ופחות כואב
אל תתמקדי בו תתמקדי בעתיד שלך בדברים שיש לך לעשות תנסי לשכוח ממנו ואם באלך לשלוח לו הודעה אל תעשי את זה זה יקח זמן אבל מבטיחה לך שאת תצילחי לשכוח
לעסיק את אצמך כל הזמן ,להכיר אנשים חדשים , לחסום אותו בכל מקום שאת יכןלה לחשוב אליו,למחוק תמונות שלו אם את רוצה.
למחוק כל זכר ממנו .
זה מה שאני עשיתי
אנונימית
כשזה קרה לי, מצאתי את עצמי במקום הכי נמוך, בגידה, לבד גר לבד בלעדיה ולב שבור בעיר אחרת...

אבל העולם גדול יותר בשביל לויתר בגלל איזו בחורה... ) או בחור( אז פשוט להבין שהיה טוב וטוב שהיה, זה שהוא פגע בך כנראה טוב שזה קרה כרגע ושלך מגיע מישהיו טוב יותר שלא יעשה את זה וכל שעליך לעשות זה לשרוד עד שתמצאי אותו...

בינתיים נסי לפקס עצמך במשהיו שעושה לך טוב, תחביבים, לנתמקצע וללמוד או לעבוד הזמן יעשה את שלו