5 תשובות
זורקים..
שנוסעים לאנשהו שמים בזה נעלים... חח
משתמשים לאריזות בגדים ודברים בטיסות חח זה שימושי
אבל בעיקרון פשוט לזרוק..
אבל בעיקרון פשוט לזרוק..
ממש לא זורקים, אלה שקיות ממש טובות וחבל לזרוק ככה כי זה ממש מזהם.
גם כל בגד מגיע שקית
לכן עדיף לשמור את השקיות ולעשות בהן עוד שימושים.
גם כל בגד מגיע שקית
לכן עדיף לשמור את השקיות ולעשות בהן עוד שימושים.
שומרים
אחלה שקיות
אחלה שקיות
באותו הנושא: