8 תשובות
כן חחח אבל אין מה לעשות.. יאיר לפיד באותה רמה של אנגלית כמוהו.. ויאיר לפיד עוד היה ראש ממשלה
שמעתי , היה עדיף שמישהו יתרגם בעבורו לדעתי ..
אנונימית
כל פעם שפוליטיקאי, בין אם ימני ובין אם שמאלני, מדבר באנגלית - כולם מגיבים אותו דבר.
"שיואו, איזה בושות"
"אמאלה תראו אותו"
זה כבר משעשע
שואל השאלה:
כאילו אני עכשיו ממש פוחדת שזה מה שחושבים על ישראל
אנונימית
שואל השאלה:
^ראיית איך הוא דיבר.. בת דודה שלי בכיתה ג מדברת יוצר טוב
אנונימית
שלא תחשבו שאני איזה מעריץ ביבי או שרוף עליו אבל לפי הנאומים ששמעתי האנגלית הכי טובה הייתה של ביבי.. גם בגלל שהוא למד שם באוניברסטאות וחי שם במשך מלא שנים
שואל השאלה:
^גם לא מעריצה של ביבי אבל מסכימה
אני לא מבינה למה סמוטריץ לא היה יכול לקחת איזה קורס או משהו
אנונימית