3 תשובות
אחד, ממש אבל ממש אל תהיי בן אדם בלי מצפון,. אנשים בלי מצפון הם בדרך כלל פסיכופתים, או סוציופתים שדווקא כן יש להם מצפון אבל הם מתעלמים ממנו. זה אחד.

עכשיו לעניין. את צריכה לנסות להבין שלא את כל האנשים צריך לקחת ברצינות ועוד יותר להבין שלא כל מה שאומרים לך צריך לקחת ללב. זה רק יהפוך אותך לפרפקציוניסטית שמנסה להיות האדם המושלם בעיניי כולם, וזה לא דבר שקיים.
תנסי אולי להתעלם מהם ולחשוב על דברים חיוביים ולמה הם לא בסדר במה שהם אמרו
לרוב זה חלק מהאופי שלך תנסי לקחת דברים ביותר קלות
להבין למה זה מפריע לך בעיקר
ולצחוק על המילים האלה.. כאילו שאין לזה חשיבות
יש דרך יותר אפלה אבל לא אגיד