8 תשובות
היא בטח מבואסת
תנסה לעודד אותה ולא לוותר על הקשר
תנסה לעודד אותה ולא לוותר על הקשר
שואל השאלה:
אני מתקשר אליה כל הזמן אבל היא כל הזמן עןנה ואומרת שאין לה זמן לדבר או שהיא בבדיקות או אוכלת או לא יכולה ואנע תמיד מחפש לדבר איתה וזה מרגיש שהיא לא זקוקה לזה כמו שאני צריך. היא מתחברת לוואצאפ פעמיים ביום ולפני פורים היינן מדברים שעות ביום, היא שבןע שעבר הגיע לבית חולים וגילן לה סוכרת, מאז הקשר שלנו מת, כמעט לא מדברים וזה מדאיג אותי ועושה לי רע כי אני מתגעגע^
אני מתקשר אליה כל הזמן אבל היא כל הזמן עןנה ואומרת שאין לה זמן לדבר או שהיא בבדיקות או אוכלת או לא יכולה ואנע תמיד מחפש לדבר איתה וזה מרגיש שהיא לא זקוקה לזה כמו שאני צריך. היא מתחברת לוואצאפ פעמיים ביום ולפני פורים היינן מדברים שעות ביום, היא שבןע שעבר הגיע לבית חולים וגילן לה סוכרת, מאז הקשר שלנו מת, כמעט לא מדברים וזה מדאיג אותי ועושה לי רע כי אני מתגעגע^
אנונימי
לתת לה זמן.
היא צריכה לעכל את הדברים שעוברים עליה ואם תלחץ עליה זה לא יעזור ורק יחמיר את מצבכם
אתה יכול רק לתמוך בה ולהיות שם בשבילה,
בכללי דברים משתנים ואי אפשר להסתמך על זה שהכל ישאר אותו הדבר. תשאל אותה מה היא רוצה ומה היא צריכה, אתם אוהבים אחד את השני זה יחזיק. פשוט צריך להתסגל למציאות החדשה הזאת
היא צריכה לעכל את הדברים שעוברים עליה ואם תלחץ עליה זה לא יעזור ורק יחמיר את מצבכם
אתה יכול רק לתמוך בה ולהיות שם בשבילה,
בכללי דברים משתנים ואי אפשר להסתמך על זה שהכל ישאר אותו הדבר. תשאל אותה מה היא רוצה ומה היא צריכה, אתם אוהבים אחד את השני זה יחזיק. פשוט צריך להתסגל למציאות החדשה הזאת
שואל השאלה:
נגיד פעם אחרונה שהיא הייתה מחןברת היום בוואצאפ זה היה ב10 בבוקר והחלפנו חמש הודעות
נגיד פעם אחרונה שהיא הייתה מחןברת היום בוואצאפ זה היה ב10 בבוקר והחלפנו חמש הודעות
אנונימי
שואל השאלה:
צודקת לגמרי^^
צודקת לגמרי^^
אנונימי
זה קשה פתאום היא מגלה משהו חדש, והיא תצטרך להתנהג שונה לגבי עצמה מן הסתם שהיא תתנהג קצת אחרת ולא כרגיל. זה לא אומר שלא אכפת לה או שהיא לא מתגעגעת.
שואל השאלה:
כן אבל היא לא מראה את זה ולא כותבת את זה ןזה מרגיש לי שהיא לא מתגעגעת. היא לא גורמת לי להרגיש את זה שהיא מתגעגעת אם אני מתגעגע אני מתקשר וכותב כי ככה מראים געגןע. היא לא עןשה אף אחד מהדברים האלה ואני לא יודע מה באמת הולך לה בראש ואם אני נמצא בראש שלה במהלך ימים שקטים שאנחנו לא מדברים
כן אבל היא לא מראה את זה ולא כותבת את זה ןזה מרגיש לי שהיא לא מתגעגעת. היא לא גורמת לי להרגיש את זה שהיא מתגעגעת אם אני מתגעגע אני מתקשר וכותב כי ככה מראים געגןע. היא לא עןשה אף אחד מהדברים האלה ואני לא יודע מה באמת הולך לה בראש ואם אני נמצא בראש שלה במהלך ימים שקטים שאנחנו לא מדברים
אנונימי
אני מבינה שאתה מתגעגע וקשה לך, אבל תחשוב כמה קשה לה. אתה לא יכול לצפות שבזמן שהיא מגלה משהו על המצב הבריאותי שלה שהוא לא משמח שאתה הדבר היחידי שהיא תחשוב עליו, לא עכשיו, שזה עוד טרי.
כמו שאמרתי תתן לה קצת זמן ותנסה לתמוך בה כמה שיותר אם תריב איתה זה לא יעזור.
כמו שאמרתי תתן לה קצת זמן ותנסה לתמוך בה כמה שיותר אם תריב איתה זה לא יעזור.