7 תשובות
אני חושבת שנגיד יש לכם מפגשים וזה אז תפחית לאט לאט בפגישות וזה אי אפשר לעשות את זה בבום צריך בשלבים נגיד תפגשו פעם בשבוע ואז תרדו לפעם בשבועיים פעם בחודש תמשיך עם הפעם בחודש עד שעם ירגישו מוכנים להתמודד לבד
שואל השאלה:
הם אומרים שאני כמו פסיכולוג שלהם. אבל זה לא אכפת לי איך יקראו לי העיקר שהם יבינו איך לסדר תעניינים לבד
אנונימי
שואל השאלה:
זה גם במציאות וגם באינטרנט
אנונימי
שואל השאלה:
thx
אנונימי
לא הבנתי מי אתה? מה שה ילדים באים אלייך בוכים אתה פסיכולוג? השאלה לא מובנת
זה נכון
ואתה בן אדם טוב אבל לפעמים צריך לתת לאחרים לפתור את הבעיות שלהם בעצמם

ואני מקווה שהם מודים לך על זה
אם לא אז תפסיק
תקשיב/י את בן אדם מדהים