4 תשובות
נראלי יש רק ליודניקים אבל לא בטוחה
לי'
מתחילים ב12:00
רק ל י'
יאי לי יש שביתה!
שכבת י מתחילים ב12
לגבי החטיבות והתיכונים שמעתי שרק בראשון לציון תהיה שביתה..
באותו הנושא: