5 תשובות
למה התחלת עם 2 בנים מתחתחילה
לראות מי גורם לך יותר אושר
למי שאתה הכי נמשך, כל עוד אתם פשוט מדברים אז לא חושבת שתפגע באחד מהם
תבחר בשני
כי אם היית מאוהב קשות בראשון לא היית מתאהב בשני
כי אם היית מאוהב קשות בראשון לא היית מתאהב בשני
גאוניי
באותו הנושא: