יש לי יום הולדת שבוע לפני ידיד ואני רוצה לחגוג עם לברים והתאריך היליד שפנוי זה על התאריך שלו
עכשיו זה לא שהוא חוגג או עושה משהו מיוחד ביום הזה וכבר כמה שנים שלא יכולתי לחגוג כי זה נפל על פסח/יום השואה/יום העצמאות והייתי מבואסת ממש אז לחגוג בתאריך הזה? או לוותר