5 תשובות
אופס כי אני לא ערסית אז כתבתי שמה שהיה נראה לי
אנונימית
באה לי לכתוב אבל מפחדת שיחסמו אותי
שואל השאלה:
חחהקללה הכי לא של ערסים, קללה בשפה גבוה זה לא בשבילם^
חחהקללה הכי לא של ערסים, קללה בשפה גבוה זה לא בשבילם^
אנונימי
יא נעל
^ זו המילה האהובה עלי לטיפשים
^ זו המילה האהובה עלי לטיפשים
אנונימית
דגנרט
באותו הנושא: