6 תשובות
אולי במקום היי תכתבי "מה קורה?" יותר קל לענות לשאלה
ישלך יש שם הרבה שמסננים תנסי משהו אחר לכתוב
אנונימי
תנסי לשנות גישה כנראה שאת לא מענינית
אנונימי
אני שם שבועיים וכבר מבינה שלא יוצא מהאפליקציה הזאת כלום חוץ משיחות סתמיות ובזבוז זמן
אנונימית
שואל השאלה:
הם עשו לי מאץ וביומיים האחרונים שחזרתי לאפליקציה כלום
הם עשו לי מאץ וביומיים האחרונים שחזרתי לאפליקציה כלום
אנונימית
שואל השאלה:
אפליקציית הכרויות
אפליקציית הכרויות
אנונימית
באותו הנושא: