13 תשובות
סמוחטה
אנונימית
אוגרים מתפוצצים במיקרוגל
smells like rock n roll
anthem של deep purple שיר מאוד יפה ומעניין שלקח לי כמה פעמים בשביל ממש לאהוב אותו אבל שיר ממש טוב
שואל השאלה:
לא אהבתי את השיר
אנונימי
כן גם אני בהתחלה לא אהבתי , זה טעם נרכש , בגלל שזה שיר קצת מורכב קשה באמת להבין אותו בפעם הראשונה, ואם לא מבינים שיר גם לא אוהבים אותו , צריך לשמוע את זה כמה וכמה פעמים
כן גם אני בהתחלה לא אהבתי , זה טעם נרכש , בגלל שזה שיר קצת מורכב קשה באמת להבין אותו בפעם הראשונה, ואם לא מבינים שיר גם לא אוהבים אותו , צריך לשמוע את זה כמה וכמה פעמים
היה לי באג חחח
שואל השאלה:
לא אני פשוט לא אוהב את הסגנון הזה
אנונימי
איזה סגנון אתה אוהב?
שואל השאלה:
מטאל
אנונימי
keep calm and rock on
מטאל זה טוב
באותו הנושא: