9 תשובות
גריינדר
יש אתרי הכרויות
גריינדר טינדר אטרף
טינדר ותלך למצעדי הגאווה או אולי חבר יסדר לך
אבא קריר
שואל השאלה:
טינדר אין סינון קיופיד יש 5 בערך... בכללי אתרי הכרויות כאלו לא טובים כולם שמה סטוציונרים שלא רוצים קשר רציני וזה במקרה הטוב עוד
אנונימי
אז גריינדר, יש סינון
שואל השאלה:
זה אפלקציה להומו-סקסואלים... אין שמה סינון...
אנונימי
שואל השאלה:
אני סטרייט
אנונימי
שואל השאלה:
תראי היו לי אקסיות סיס-ג'נדריות וגם 2 טרנסיות, עם נשים טרנסיות יש לי במרבית הפעמים תחביבים משותפים בעוד שעם נשים סיס יש בעיות שזה מגיע לזה ואני כבר עייף מזה... מעדיף אישה טרנסית שבמרבית הפעמים ממש מבינה אותי
אנונימי