12 תשובות
בחיים אל תעשי בבית!!
שואל השאלה:
למה? אני תמיד עושה בבית
אנונימית
אני לא עושה בבית אבל לדעתי עדיף בבית רק קצת לנקות עם פינצטה ואת השאר להשאיר לאנשים מקצועיים
שואל השאלה:
בגבות אני עושה עם פינצטה ולא מרגישה צורך ליותר, תכלס אני אוהבת את הצורה הטבעית אז פשוט מנקה אותן,
שעווה מפחיד מדי
ובשפם עושה שעווה אבל של ויט גרועה
אנונימית
אני עושה שפם בחוט ולמדתי מיוטיוב
אל תעשי שעווה לבד!
גבות-רק באמצע עם שעווה שקניתי בסופר פארם לא זוכרת את השם ולנקות מסביב עם פינצטה...גם אני אוהבת את הצורה הטבעית (:
שפם - עושה עם שעווה וזה כואב לשניה וזהו ואחרי זה עוברת עם פינצטה וזהו
תנקי עם טישו את האיזור (לספוח שומן)
ואז שימי קצת טלק(זה גם מרגיע את האיזור לפני השעווה וגם עוזר לה להתפס יותר)
עדיף ללכת לקוסמטיקאית אפשר גם ללמוד מיוטיוב
עם סכין לפנים
הכי טוב בשבילי
אנונימית
בגבות; עם פינצטה
ובשפם: אני עושה שעווה ואז עוברת קצת עם פינצטה על מה שנשאר
אני יודעת שיש על זה הרבה חילוקי דעות, אבל גילוח באמת טוב לפנים. מעבר להורדת שיערות, הוא מצויין לעור הפנים ולפילינג. רק צריך ללמוד איך עושים את זה. זה לא מצמיח שיערות בדרך פחות טוב.
אפשר להשתמש בפינצטה גם באיזור השפם.