4 תשובות
אומנם סיימתי ספרות אבל תמיד עדיף להתחיל במה שיותר נקודות
אני כבר סיימתי ספרות אבל אני אישית התחלתי מהפרק השני, זה הפרק שכותבים בו הכי הרבה והוא צריך הכי הרבה ריכוז.. והשירים השארתי לסוף כי זה הכי קל
אני תמיד מתחיל עם הרומן אצלנו זה בעל הזבוב ואז עם המחזה שזה ביקור הגברת הזקנה
ואז או שירים או סיפור קצר בדרך כלל סיפור קצר כי זה יותר קל לי
ואז או שירים או סיפור קצר בדרך כלל סיפור קצר כי זה יותר קל לי
סיפורים, רומן, שירים
שירים זה משהו שלא משנה מה תכתבי תקבלי אוטומטית חצי מהנקודות
שירים זה משהו שלא משנה מה תכתבי תקבלי אוטומטית חצי מהנקודות