13 תשובות
הכל טוב הטלפון שלי מלא בשברים זה לא מסוכן או משהו
זה מסוכן רצח את צריכה להתקשר לסוכנות הבריאות העולמית
אנונימית
שואל השאלה:
^^הטלפון עצמו או המגן??
אנונימי
אתה לא תמות הכל בסדר
כן מאוד מסוכן! הטלפון יתפוצץ ויגרום לך לכוויות חמורות בפנים שיובילו למוות קשה בייסורים.
סתםסתם חחח זה בסדרר
^^^^הטלפון עצמו
שואל השאלה:
תודה לכולם❤❤❤
אנונימי
אתה משדר לעצמל קרימה ראדיואקטיבית ואתה הולך למות בעוד שבוע יום טחד 7 שעות 34 דקות ו20 שניות תוך כדי שהביצים שלך מתפוצצות
שואל השאלה:
^באמת?
אנונימי
שואל השאלה:
כי זה מלחיץ
אנונימי
הכל טוב מלא אנשים סתם כותבים שזה מסוכן , באמת ששום דבר לא יקרה
^^^כן דבך אגב נשאר לך רק שבוע יום אחד 32 דקות ו11 שניות
לא מסוכן,
תיזהר רק לא לקבל בו-בו מהזכוכית של הטלפון. זה אאוצי מאוד גדול.