13 תשובות
הכל טוב הטלפון שלי מלא בשברים זה לא מסוכן או משהו
זה מסוכן רצח את צריכה להתקשר לסוכנות הבריאות העולמית
אנונימית
שואל השאלה:
^^הטלפון עצמו או המגן??
^^הטלפון עצמו או המגן??
אנונימי
אתה לא תמות הכל בסדר
כן מאוד מסוכן! הטלפון יתפוצץ ויגרום לך לכוויות חמורות בפנים שיובילו למוות קשה בייסורים.
סתםסתם חחח זה בסדרר
סתםסתם חחח זה בסדרר
^^^^הטלפון עצמו
שואל השאלה:
תודה לכולם❤❤❤
תודה לכולם❤❤❤
אנונימי
אתה משדר לעצמל קרימה ראדיואקטיבית ואתה הולך למות בעוד שבוע יום טחד 7 שעות 34 דקות ו20 שניות תוך כדי שהביצים שלך מתפוצצות
שואל השאלה:
^באמת?
^באמת?
אנונימי
שואל השאלה:
כי זה מלחיץ
כי זה מלחיץ
אנונימי
הכל טוב מלא אנשים סתם כותבים שזה מסוכן , באמת ששום דבר לא יקרה
^^^כן דבך אגב נשאר לך רק שבוע יום אחד 32 דקות ו11 שניות
לא מסוכן,
תיזהר רק לא לקבל בו-בו מהזכוכית של הטלפון. זה אאוצי מאוד גדול.
תיזהר רק לא לקבל בו-בו מהזכוכית של הטלפון. זה אאוצי מאוד גדול.
באותו הנושא: