7 תשובות
שואל השאלה:
אבל החוויות מעצבות אותו...ואולי זה כבר לא יכול להשתנות אלא זה כפוי עליו
בדברים מסויימים, מתפתחים ומפתחים דעות שונות והרגלים שונים
אבל מה שגדלת עליו לרוב ישאר איתך
שואל השאלה:
אני חווה דברים חדשים אבל זה מעצב אותי בלי שאני רוצה..אני לא קבעתי את החוויות שלי אלא זה דבר שקורה
שואל השאלה:
ברור שגם אלו עושות משהו..אבל רוב החוויות והטראומות שמשפיעות זה לא אני בחרתי...ויותר מזה..זה שאני מחליט לצאת לטייל זה כי יש בי איזה צורך לצאת לטייל..אז שוב זה משהו שנגרם ממשהו קודם לו וככה זה עד להתחלה
שואל השאלה:
גל ההחלטה ללכת לכושר נובעת מאי ביטחון עצמי ..או רצון מסוים להיראות טוב..דברים שבתת מודע שלך כבר היו
שואל השאלה:
אני חושב שחד משמעית גם הדיונים בראש לעשות או לא הכל תלוי בדברים קודמים ..וכנל ההחלטה הסופית..אלא אם אתה עושה את זה בלי מחשבה...ואם עשית משהו בלי מחשבה ממילא גם עליו אי אפשר לומר שזה מבחירה
שואל השאלה:
כן נכון..ככה אני גם חושב