5 תשובות
שואל השאלה:
^משהו ישראלי אבל
אנונימית
גם אורי,רון וגיל למרות שעל פניו זה לבנים אבל לדעתי מאוד יפה גם לבנות, משהו טהור כזה
שואל השאלה:
^מסכימה איתך
חחח לאמא שלי קוראים אורי
גם יש לי חברה בשם גיל וזה מהמם
אנונימית
אני מתה על השם יערה ואני לא מכירה אף אחת אישית עם השם הזה
אדווה
הגר
יעל