5 תשובות
גימנסיה ריאלית
שואל השאלה:
למה דווקא גימנסיה
אנונימית
הגימנסיה הריאלית
אין סיבה זה פשוט תמיד נחשב לתיכון הכי טוב
הוא קיים המון זמן גם
הגימנסיה רוב המורים הם טובים ואחלה בית ספר בסהכ
אמירים