5 תשובות
מקסים בעיניי
קצת מידי שמורים אבל יפה
אהבתי
אייקוני בהגזמהה
נחמד, פחות הטעם שלי .
אני אוהבת לשמור דברים אחרים .
אני אוהבת לשמור דברים אחרים .
באותו הנושא: