10 תשובות
לא
תלוי איך זה נגמר בניכם
עדיף שלט.
לא חושב שכדאי אבל תלוי איך זה הסתיים
שואל השאלה:
אוף
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא מגיב לי אם לומר תאמת
אנונימית
אז שילך לחפשש אני אומרת לך אני ואיזה מישהו יצאנו אני לא יודעת אם להחשיב אותו כאקס כי היינו שבוע וחצי ביחד חח אסל לפני זה גם היינו בקטע וכל רדפתי אחריו חיפשתי תצומת לב שלו והוא עושה את זה דווקא בשביל שתמשיכי לעשות את זה אזז יאלה שילך לחפש את לא שולחת לו שום הודעה
לא יודע איזה תשובה לתת לך מה שבטוח זה שהוא כן נהנה מכול זה
שואל השאלה:
^ נהנה ממה?
אנונימית