6 תשובות
הבושם של אולימפיה!!
אין לי מושג איך קוראים ספציפית לו אבל מה שאין עליו ציורים וכאלה
בכללי כל הסדאה הזאת של הבשמים מחזיקה למצא שעות
טיפה יקר אבל לא נורא לדעתי שווה את סה
כול מה שמריח טוב
דונה קארן הורוד בהיר
גולייט
אליאן
זאדיק
בשמים של אריאנה גרנדה
good girl
לה וי א בל
zadig this is her
זאדיג נרסיסו פודרה ושחור אייקון מונטל רוסס מאסק שאנל