6 תשובות
אחד הדברים המביכים שעלו לטלוויזיה הישראלית.
שואל השאלה:
אתה ממומן במקרה? הרי אם יש מילארד שקלים ממשלות זרות שהולך לארגוני ימין למה שלא יוציאו פה שם רע לערוץ 14 המדהים?
אנונימי
שואל השאלה:
קיצר אין לך מושג על מה אתה מדבר

ולעולם לא נתת לאחרים לשפוט בעצמם אלא כפית את הרעיון שתקוע לך בראש
אנונימי
^^למה הסברה המיידית היא שאני ממומן? אני באמת ובתמים חושב שזה ערוץ עלוב. ומה בדיוק הטענה שם? התחביר בה לא עובד לי.
^יש לי מושג, צפיתי די הרבה עם המשפחה לצערי. לא כופה את דעתי על איש, זכותי לחשוב כרצוני, וזכותם לחשוב כרצונם.
שואל השאלה:
מציע לך לעודד אנשים לצפות בשביל להחליט בעצמם ולא להאביס אותם במה שהאביסו בו אותך
אנונימי
אתה ממליץ לאנשים ללכת לסרט גרוע?
איש לא האביס אותי.