4 תשובות
שואל השאלה:
יש לי יותר מ1000 עוקבים וזה לא נותן לי אפשרות של לייב יש מצב שצריך לסדר משהו בהגדרות?
יש לי יותר מ1000 עוקבים וזה לא נותן לי אפשרות של לייב יש מצב שצריך לסדר משהו בהגדרות?
את צריכה לילחוץ מאיפה שמתחילים סירטון ואחר כך יש שם בתחתית של הטלפון לייב וכל מיני,אש את לוחצת על לייב ומתחילה
את צריכה שיהיה לך לפחות 1000 עוקבים על מנת לפתוח לייב.
וכל מה שאת צריכה לעשות זה ללכת לאיפה שאת מצלמת את הסרטונים, ואמור להיות לך שם אפשרות של live
וכל מה שאת צריכה לעשות זה ללכת לאיפה שאת מצלמת את הסרטונים, ואמור להיות לך שם אפשרות של live
תנסי לחכות כמה ימים ואם זה לא נותן תצרי קשר עם שירות טיקטוק.
אבל בעיקרון זה אמור לעבוד לך .. אמור להראות לך אפשרות ליצור לייב איפה שאת מצלמת סרטון ..
אבל בעיקרון זה אמור לעבוד לך .. אמור להראות לך אפשרות ליצור לייב איפה שאת מצלמת סרטון ..
באותו הנושא: