2 תשובות
תקן בית את נראלי מקבלת דירה מהמדינה
תקן בית זה שאת משרתת אבל נשארת בבית
יעני ישנה בבית כרגיל שזה כמו עבודה.
תקן חוץ זה שאת מחוץ לבית זאת אומרת שאת הולכת לדירת שותפות מהמדינה או אם נגיד את משרתת בפנימיה אז את ישנה בפנימיה וכאלה, קיצור לא בבית
יעני ישנה בבית כרגיל שזה כמו עבודה.
תקן חוץ זה שאת מחוץ לבית זאת אומרת שאת הולכת לדירת שותפות מהמדינה או אם נגיד את משרתת בפנימיה אז את ישנה בפנימיה וכאלה, קיצור לא בבית
באותו הנושא: