5 תשובות
נראלי שמלט פעמים קורה אני זוכרת שגם ביולי היה מלא
לא ידוע לי על תקופה מיוחדת.. הרבה להקות וממברים פשוט בקמבק עכשיו והם באמת עובדים חזק וכל הכבוד להם על כך! לא ברור מאליו.. כל זה בשביל המעריצים=בשבילנו והלוואי תמיד יהיה ככה, אחלה תעשיית קייפופ ;)
שואל השאלה:
באמת אחלה! איזה חודש מדהיםם
אנונימית
נראלי שהרבה בקאמבק כי היו מלא להקות וממברים שבצבא אז הם חוזרים
זה תמיד ככה שיש מלא קאמבקים (אם את מולטי סטאן בעיקר)
אבל כן יש חודשים שיש הרבה ביחד:)