15 תשובות
גנים, לכל אחד יש עין שונה
כי אתה שונה מהם ולא כולם אותו דבר..?
גנים
הכל בסדרר גם עיניים כאלה וגם כאלה הן יפותת
אנונימית
שואל השאלה:
לא זה פשוט מוזר לי כי יש לנו אותה צורה ושלהם מלוכסנות יותר אז זה מוזר לי
אנונימי
^הכל טובב אני בטוחה שהעיניים שלך מדהימות
אנונימית
שואל השאלה:
https://ibb.co/v9jkwjc
תראי זו הצורה שלהן
אנונימי
שואל השאלה:
ויש לי בדיוק אותו מבנה ושלהם פשוט מלוכסן זה שרט אותי
אנונימי
^^גנים
אנונימית
^^איך יש לך אותו מבנה אם שלהם מלוכסן
אנונימית
שואל השאלה:
שלהם מלוכסן ושלי לא
אנונימי
שואל השאלה:
קחי דוגמא מפגרת טיפה
כמו שיש לך למבורגיני 1
אבל הוספת לה שיפורים ללמבורגיני 1+
אנונימי
שואל השאלה:
אותו מבנה
אנונימי
^ואתה מבואס מזה כאילו?
שואל השאלה:
טיפה
אנונימי
^לא נורא, סך הכל יש לך עיניים יפות,
זה לא משנה הצורה שלהן
^^אל תשווה את עצמך לאחרים אתה מדהים כמו שאתה ואני בטוחה שיש לך עיניים ממשש יפותת