15 תשובות
גנים, לכל אחד יש עין שונה
כי אתה שונה מהם ולא כולם אותו דבר..?
גנים
הכל בסדרר גם עיניים כאלה וגם כאלה הן יפותת
גנים
הכל בסדרר גם עיניים כאלה וגם כאלה הן יפותת
אנונימית
שואל השאלה:
לא זה פשוט מוזר לי כי יש לנו אותה צורה ושלהם מלוכסנות יותר אז זה מוזר לי
לא זה פשוט מוזר לי כי יש לנו אותה צורה ושלהם מלוכסנות יותר אז זה מוזר לי
אנונימי
^הכל טובב אני בטוחה שהעיניים שלך מדהימות
אנונימית
שואל השאלה:
https://ibb.co/v9jkwjc
תראי זו הצורה שלהן
https://ibb.co/v9jkwjc
תראי זו הצורה שלהן
אנונימי
שואל השאלה:
ויש לי בדיוק אותו מבנה ושלהם פשוט מלוכסן זה שרט אותי
ויש לי בדיוק אותו מבנה ושלהם פשוט מלוכסן זה שרט אותי
אנונימי
^^גנים
אנונימית
^^איך יש לך אותו מבנה אם שלהם מלוכסן
אנונימית
שואל השאלה:
שלהם מלוכסן ושלי לא
שלהם מלוכסן ושלי לא
אנונימי
שואל השאלה:
קחי דוגמא מפגרת טיפה
כמו שיש לך למבורגיני 1
אבל הוספת לה שיפורים ללמבורגיני 1+
קחי דוגמא מפגרת טיפה
כמו שיש לך למבורגיני 1
אבל הוספת לה שיפורים ללמבורגיני 1+
אנונימי
שואל השאלה:
אותו מבנה
אותו מבנה
אנונימי
^ואתה מבואס מזה כאילו?
שואל השאלה:
טיפה
טיפה
אנונימי
^לא נורא, סך הכל יש לך עיניים יפות,
זה לא משנה הצורה שלהן
זה לא משנה הצורה שלהן
^^אל תשווה את עצמך לאחרים אתה מדהים כמו שאתה ואני בטוחה שיש לך עיניים ממשש יפותת
באותו הנושא: