התחברות
הרשמה
מה זה אומר אם אני רק מחכה שהוא ישלח לי הודעה?וכל פעם אני מתרגשת כזהה
14 במרץ 2023, 15:16
הודעות
ידידות
3 תשובות
מה שאת חושבת שזה אומר ..
שאת דלוקה עליו
s
studentt
שהוא גורם לך לפרפרים?
O
Overthink
שאת מחבבת אותו ואוהבת לדבר איתו
ע
עוד אחת שאוהבת לקרוא❤
באותו הנושא:
מ1-10 כמה אני פתטית שאני רואה שהוא מחובר ואני מחכה שהוא ישלח לי הודעה?
ואו מכירות את זה שאתן מחכות שהוא ישלח הודעה מחכות מחכות והוא לא שולח..
לשלוח הודעה או לחכות שהוא ישלח?
אני מחכה שהוא ישלח הודעה ולא נראלי זה יקרה מה עושים
לשלוח לו הודעה או לחכות שהוא ישלח?
בנות, אם אתן רוצות לדבר עם מישהו אתן שולחות לו הודעה או מחכות שהוא ישלח לכן?
לחכות שהוא ישלח או לשלוח אני הודעה ?
אם אני לא רוצה אותו למה אני מחכה שהוא ישלח הודעה?
לשלוח לו הודעה במקום לחכות שהוא ישלח כי אין לי טיפה של כבוד עצמי?
לשלוח לו הודעה או לחכות שהוא ישלח?
אם אני מחכה שהוא ישלח את ההודעה, זה נקרא אגו?