5 תשובות
בח זוג זה לא צעצוע לא צריך לדבר 24/7 אבל כן חשוב שלא יעשה את זה בכוונה
אם זה קבוע אז כן אם זה כמעט לא קורה אז לא
אם זה מגיע לשיחות רציניות אז כן.
זה מעצבן כי קורה לפעמים שאני צריכה אותו כאן ועכשיו אני בטוחה שלא משנה מה הוא עושה הוא יכול לפנות רבע שעה לדבר איתי שיחה רצופה בין אם זה הודעות או טלפון
אנונימית
לא מפריע לי אבל שכן יהיו פעמים ששתינו נהיה מחוברים
לא מוריד