5 תשובות
לא. קבעו לי ב20 בפרבואר ודחיתי להיום.
לא בהצלחה
לא, חשוב לעשות את הצו הראשון בראש שקט ובלי לחץ בידיעה שבאים לשם לכמה שעות טובות בלי להתעסק בעולם שבחוץ ובמה שמצפה לך בערב.
זה ישפיע על כל השירות הצבאי שלך בעתיד.
זה ישפיע על כל השירות הצבאי שלך בעתיד.
לא נורא , ממליצה לך שלא תאמין לי תסיים עם זה
בכלל לא
באותו הנושא: