12 תשובות
אין
להתרבות
לקיים שינוי ולעשות טוב.
אין מהות.
מהות זה אינדיבידואלי.
כל אחד נותן לחיים משמעות אחרת
יהיה אחד שיכיר מישהו ויגור איתו
אחד יקים משפחה עם הרבה ילדים
אחד יעבוד בעבודת החלומות שלו
אחד יתפרסם
אחד יציל אנשים
אחד יטיל מסביב לעולם
כל אחד בוחר מה שחשוב לו
משמעות החיים היא לעשות סאב לנוטאטאקו
להשאיר חותם טוב בעולם
אבל בכללי זה אינדיבידואלי
לעבוד את ה' יתברך: בשביל זה נוצרנו ורק זה יזכה אותנו לעולם הבא.
אנונימי
להתרבות, להביא ילדים ולקיים את ההמשך של הקיום
לממש את עצמך ולהגיע למטרות שלך.