15 תשובות
המורה שלי לאנגלית
כאילו יש לה מה להסתיר
כן אבל לא הרבה אנשים
כן זה הזוי
כן בעיקר זקנים
כן, יצא לי לראות כמה בימים האחרונים
אבל בודדים, ובעיקר מבוגרים.
כן אבל מבוגרים בעיקר
מי שמסתובב עם מסכה תדע שהוא גונב מכוניות ולכן הוא רוצה להסתיר תעצמו
כן וואי אבל זה לא נראלי קשור לקורונה יותר..
כן (זקנים וזה , אנשים שהם חולים בכללי לא בהכרח קורונה) ויש גם כאלה ששמים כי הם הולכים לחו"ל ולא רוצים שפתאום יפול עליהם משהו
לא
אני רואה לפעמים כמה מבוגרות באוטובוס
כן כו ראיתי בעיקר זקנים
כן אני רואה הרבה עם מסיכות
אנונימית