8 תשובות
מבאס מאוד מבינה אותך
תראי משהו שיצחיק אותך, תשמעי מוזיקה שאת אוהבת
תראי משהו שיצחיק אותך, תשמעי מוזיקה שאת אוהבת
תפסיקי להיות דרמטית תתאפסי על עצמך מה יש לך
אנונימי
היי אהובה, אני מצטערת לשמוע.
אני מבינה שאת מבואסת.
אני חושבת שאת צריכה קודם כל להירגע ולהבין שהכל טוב, לא נורא, עבר.
תשמעי שירים
תלכי להתקלח
תעזבי טיפה את הטלפון ותראי אולי טלוויזיה
תכתבי את מה שאת מרגישה
תעשי מדיטציה
תעשי דברים שאת אוהבת.
רוצה אולי לספר למה ציפית?
אני מבינה שאת מבואסת.
אני חושבת שאת צריכה קודם כל להירגע ולהבין שהכל טוב, לא נורא, עבר.
תשמעי שירים
תלכי להתקלח
תעזבי טיפה את הטלפון ותראי אולי טלוויזיה
תכתבי את מה שאת מרגישה
תעשי מדיטציה
תעשי דברים שאת אוהבת.
רוצה אולי לספר למה ציפית?
תדמיני שזה קרה
אנונימי
אני רק יכולה להגיד לך שזה גם קורה לי מלא פעמים מקווה שזה מעודד, פשוט צריך לא לצפות
יהיה בסדר
על שזה לא קרה
יקרה משהו אפילו יותר טוב
האל יפצה אותך
על שזה לא קרה
יקרה משהו אפילו יותר טוב
האל יפצה אותך
כאילו באסה שבא לך לבכות, אבל מה אני אגיד לך אם בא לך לבכות אז תבכי כאילו את תשמרי את זה, עדיף לשחרר ופשוט לבכות אם מרגישים שצריכים לבכות
לא.
אין בעד מה!
אין בעד מה!