3 תשובות
כן בטח שאפשר
לפורום, קוליזאום, להסתובב בעיר עצמה( פיאצה נבונה, פיאצה דל פופולו - המדרגות הספרדיות, הפנתאון, מזרקת טרבי)
להקדיש יום לוותיקן
בהחלט. אפשר לצאת טיפה מרומא, אבל לא חושבת שזה שווה את זה.
הקולוסיאום, סנט אנג'לו, הפנתאון.
וואלה לא הלכתי אבל מתכננת ללכת במאי ל5 לילות כולל יום בנאפולי
בכל מקרה:
1- פנתאון, קמפו די פיורי, פיאזה נבונה, טרסטרווה
יום 2- קולוסאום, פלטנים היל, גן התפוזים
יום 3- מזרקת טרווי, ספניש סטפס, וילה בורגזה וכל האיזור שם
יום 4- וויתיקן וכל האיזור

יש המון המלצות בקבוצות מטיילים בפייסבוק