תשובה אחת
בוודאי שזה קשור לכך שלא חיטאת, החלמה של עגיל בטבור היא בדרכ חצי שנה ומעלה. מומלץ להחזיר ולטפל בו כאשר העגיל עלייך, אחרת האינפקציה תעבור להיות פנימית וחבל.