עשיתי עגיל בטבור שלושה חודשים והפסקתי לחטא סדיר ולפני שבוע הפסקתי לגמרי. תכנסו להמשך.
ופתאום גדל לי גולה ממש גדולה בצבע אפור מלפני יומיים אבל לפני יומיים התחלתי לקחת בדיוק גומי כזה עם ויטמנים (אומגה 3) למה אתם חושבים שזה קשור לזה שלא חיטאתי או לויטמנים? והיום הלכתי לרופא והורידו לי תעגיל אבל אני לא רוצה שהוא ייסתם זה בסדר אם אחזיר אותו מחר?
בוודאי שזה קשור לכך שלא חיטאת, החלמה של עגיל בטבור היא בדרכ חצי שנה ומעלה. מומלץ להחזיר ולטפל בו כאשר העגיל עלייך, אחרת האינפקציה תעבור להיות פנימית וחבל.